Kundeserviceinformation
Clinique Smart Rewards FAQs
- What is Clinique Smart Rewards?
- How do I join the Clinique Smart Rewards? Does it cost anything?
- Who is eligible to join Clinique Smart Rewards?
- What am I agreeing to by joining Clinique Smart Rewards?
- What terms govern Clinique Smart Rewards?
- How does Clinique Smart Rewards work?
- What benefits do members receive?
- How do I earn points?
- How do I add points from purchases made at qualifying retailers to my Clinique Smart Rewards account?
- Why have my points disappeared?
- What is my Clinique Smart Rewards anniversary date, and where can I find it?
- Why is my current tier status not reflected by my current points?
- How do I check my account status and track my points and tier online?
- How long does it take for my purchases to accrue points to my account?
- What happens to my Clinique Smart Rewards benefits and/or points if I return a product or if an order is cancelled?
- How do I get my benefits?
- How do I receive my Birthday Gift?
- How do I get my Free Full-Size products?
- How do I complete my Complimentary Consultation online?
- How do I receive free shipping on clinique.com?
- What are Early Access and Preview benefits?
- What is my special Anniversary Gift? How do I redeem my Anniversary Gift?
- What is Auto Replenishment? How do I activate Auto Replenishment with a product order?
- Can I return a product that I received as a reward from Clinique Smart Rewards or exchange it for money?
- Do my points and points benefits expire?
- Do my tier status and tier benefits expire?
- Does my Clinique Smart Rewards membership ever expire?
- Can Clinique Smart Rewards be terminated?
- Can my membership in Clinique Smart Rewards be terminated?
- What happens to any rewards I have earned if my membership in Clinique Smart Rewards is terminated or expires?
- How do I terminate my Clinique Smart Rewards membership if I no longer wish to participate?
- How do I update, modify or withdraw my account information?
- What do I do if I believe that a purchase or other Clinique Smart Rewards activity was not properly credited to my account?
- What do I do if I forget my password?
- May I share my account and/or Clinique Smart Rewards points and benefits with someone else?
- Do my points and benefits have any cash value?
- How do I manage my Clinique email communications?
What is Clinique Smart Rewards?
How do I join the Clinique Smart Rewards? Does it cost anything?
Du kan tilmelde dig Clinique Smart Rewards på clinique.com/smartrewards og følge instruktionerne. For at tilmelde dig skal du angive din e-mailadresse og vælge en adgangskode. Der er ingen udgifter forbundet med medlemsskabet.
Who is eligible to join Clinique Smart Rewards?
What am I agreeing to by joining Clinique Smart Rewards?
Ved tilmelding til Clinique Smart Rewards accepterer du, at du har læst, forstået og accepterer bonusprogrammets Vilkår og betingelser samt vilkårene i Cliniques Fortrolighedspolitik , de gældende vilkår og betingelser for hjemmesiden samt af eventuelle ændringer eller rettelser.
What terms govern Clinique Smart Rewards?
Vi henviser til Clinique Smart Rewards: vilkår og betingelser for tilmelding, hvor du kan læse de gældende vilkår.
How does Clinique Smart Rewards work?
Clinique Smart Rewards er et bonusprogram, der belønner trofaste kunder. Som medlem kan du bruge dine optjente bonuspoint til køb af Clinique-produkter og særtilbud hos lokale Clinique-forhandlere. Der er 3 medlemsniveauer:
- Tier 1, Smart 0 – 249 points
- Tier 2, Brilliant 250 – 499 points
- Tier 3, Genius 500+ points
Ved tilmelding får du automatisk niveau 1, Smart, og får glæde af alle Smart-medlemmers fordele. Når du har optjent min. 250 point inden for det første år, bliver du automatisk rykket op til niveau 2, Brilliant. Hvis du tjener 500 point eller mere i dit første år som medlem, rykkes du op til niveau 3, Genius.
Din niveaustatus gælder i det år, du kvalificerer dig til niveauet, samt det efterfølgende år. Herefter skal du optjene tilstrækkelige point til at kvalificere dig til det pågældende niveau hvert år. Hvis du fx kvalificerer dig til niveau 2, Brilliant, i dit første medlemsår, vil du bevare statussen i løbet af dit andet medlemsår. Hvis du optjener mindre end 250 point på produkter og aktiviteter i løbet af dit andet medlemsår, rykkes du ned til niveau 1, Smart.
Jo højere niveau, jo bedre fordele.
What benefits do members receive?
Som medlem optjener du point, der bestemmer dine fordele og dit medlemsniveau.
Pointfordele: De forskellige pointniveauer giver bonusser, kan bruges i forbindelse med køb på Clinique.dk. Disse bonusser er baseret på det samlede antal point, du har optjent i løbet af et år (som anført nedenfor), og kan bruges til én indløsning årligt. Du skal indløse dine bonus senest på årsdagen, i modsat fald mister du din bonus. På årsdagen nulstilles dine point til 0, og du optjener herefter nye point, som kan bruges på Clinique.dk.
- Valg af deluxe-mini ved køb (ved 150 optjente point).
- Gratis fullsize-produkt (værdi op til 26 kr.) ved køb (ved 250 optjente point).
- Gratis fullsize-produkt (værdi op til 36 kr.) ved køb (ved 350 optjente point).
Niveaufordele: Visse fordele er baseret på niveau, og du er berettiget til disse medlemsfordele så længe du har det pågældende niveau, uanset dit pointantal. Niveaufordele kan kun indløses på clinique.dk med undtagelse af eksklusive medlemsevents i butikker og VIP-arrangementer, hvis ikke andet er angivet. På din årsdag, selvom dine point nulstilles, bestemmes dit kommende medlemsniveau ud fra antallet af point, du optjente i det forudgående år.
Niveau 1, Smart: 0–249 point
- 15 % i rabat på dit første køb på clinique.dk.
- Få fri levering ved alle køb.
- Gratis produktprøve ved køb.
- Fødselsdagsgave.
- Gratis hudanalyse online og hos udvalgte forhandlere.
- Automatisk deltagelse i 4 konkurrencer om året, hvor du kan vinde populære hudpleje- eller makeupprodukter samt unikke Clinique-oplevelser.[SM1]
Niveau 2, Brilliant: 250–499 point
- Alle fordelene fra niveau 1.
- 5 kr. til køb online ved gennemførelse af en gratis onlinekonsultation (gælder kun én gang).
- Deluxe-mini ved alle genbestillinger.
- Vær blandt de første, der modtager nyheder om nye produkter.
- Eksklusiv mulighed for at købe Clinique-produkter i limited edition.
- Adgang til eksklusivt onlineindhold.
Niveau 3, Genius: 500 point og derover.
- Alle niveau 1 og Tier 2 fordele
- Fri ekspreslevering ved køb for over 75 kr. eller mere.
- Du får en unik gave, når du fejrer din Clinique Smart Rewards-årsdag.
- Invitation til Clinique-lanceringer og events [SM2].
How do I earn points?
For at optjene point, skal du være tilmeldt Clinique Smart Rewards 7 dage inden første købsdato. Clinique Smart Rewards-medlemmer modtager 1 point for hver $1 brugt på udvalgte varer på clinique.dk* og 1 point for hver $1 brugt (ekskl. moms) på Clinique-produkter købt hos en forhandler eller online hos forhandlerne, der er nævnt nedenfor [SM3]. Point optjenes ved køb af produkter på hjemmesiden, men e-gavekort, moms, afgifter, rabatter, håndterings- og leveringsomkostninger og øvrige gebyrer er ikke inkluderet i bonusprogrammet.
Medlemmer får ikke point eller fordele fra køb af produkter i lufthavne eller køb hos ikke-udvalgte forhandlere. Køb foretaget uden for Danmark er heller ikke inkluderet i Clinique Smart Rewards.
Ud over køb af produkter er det muligt at optjene point på Clinique.dk på følgende måder:
- Optjene point en gang om måneden ved at chatte med en onlinekonsulent og få makeup- og/eller hudplejetips og råd.
- Optjene point for at gennemføre Foundation Finder (kun én gang).
- Optjene point for at gennemføre en hudanalyse (kun én gang).
- Optjene point for at skrive produktvurdering på Clinique.dk, som offentliggøres (glem ikke at logge ind med din Clinique Smart Rewards-konto, inden du afgiver din vurdering).
- Optjene point for at vælge genbestilling af en ordre på Clinique.dk.
- Optjene point for at dele dine foretrukne Clinique-produkter på Facebook, Twitter og Pinterest via deleknapperne på Clinique.dk (højst en gang om måneden pr. platform).
- Optjene bonuspoint for køb af produkter på Clinique.dk under eksklusive Double Points-events.
På hver årsdag for din tilmelding, vil dine optjente point fra det foregående år udløbe, og dine point bliver nulstillet.
*Alle point er afventende indtil din ordre er afsendt, hvorefter de overføres til din profil.
How do I add points from purchases made at qualifying retailers to my Clinique Smart Rewards account?
Køb foretaget hos kvalificerende forhandlere (både butikker og online) er kun berettiget til Clinique Smart Rewards-point, hvis du indsender din kvittering senest 30 dage efter købsdatoen.
For at få dine point, skal du indsende din kvittering senest 30 dage efter købsdatoen via en af følgende tre måder:
- Uploade et tydeligt billede af hele kvitteringen på Clinique.dk
- E-mail et tydeligt billede af hele kvitteringen eller videresende onlinekvitteringen til smartrewards@clinique.com
- Send en sms med SMART* og et tydeligt billede af hele kvitteringen til 76477.
Når du indsender en kvittering skal du angive e-mailadressen, du angav, da du oprettede din Clinique Smart Rewards-konto, for at få dine point.
*By texting SMART to 76477 you consent to receive up to 10 text messages (SMS and MMS) per submission from Clinique Smart Rewards to the number you provided. You understand these text messages may be sent via an autodialer and you do not need to provide consent to text messaging to make a purchase from Clinique. You agree with the Mobile Terms and Conditions. Message & Data Rates May Apply. Send HELP for hjælp, STOP for at annullere.
LISTE OVER FORHANDLERE I USA
Belk
Bergdorf Goodman
Birchbox
Bloomingdale’s
Blue Mercury
Bon-Ton
Boscov’s
Boston Store
Carson’s
Cos Bar
Cosmetic World
Dillard’s
Elder-Beerman
Goody’s
Herberger’s
Lord & Taylor
Macy’s
Mr. Porter
Neiman Marcus
Net-a-Porter
Nordstrom
Peebles
Palais Royal
Saks Fifth Avenue
Sephora
Stage Stores
Ulta
Von Maur
Army & Air Force Exchange Service Stores
My Navy Exchange
Why have my points disappeared?
What is my Clinique Smart Rewards anniversary date, and where can I find it?
Det er årsdagen for datoen for din tilmelding til bonusprogrammet Clinique Smart Rewards. Hvis du blev medlem af Clinique Smart Rewards d. 15. november 2016, er din årsdag d. 15. november 2017, og hver 15. november de efterfølgende år.
Du kan se din årsdag under dine kontooplysninger under Clinique Smart Rewards.
Why is my current tier status not reflected by my current points?
I dit første medlemsår bestemmes dit medlemsniveau af de point, du optjener i løbet af det første år. Efter det første år nulstilles dine point, og du begynder optjeningen på ny. Dine point nulstilles efter det første år, men dit kommende medlemsniveau bestemmes ud fra antallet af point, du optjente i det forudgående år for medlemskabet, og du er berettiget til disse medlemsfordele så længe du har det pågældende niveau, uanset dit pointantal.
How do I check my account status and track my points and tier online?
Du kan tjekke din kontostatus ved at gå til din konto på Clinique.com, hvor du kan se dine nuværende point, dit medlemsniveau og dine medlemsfordele. Alle point er afventende indtil din ordre er afsendt, hvorefter de overføres til din profil.
How long does it take for my purchases to accrue points to my account?
Der kan gå op til 7 dage fra ordreafsendelsen eller godkendelse af din kvittering for køb af produkter hos en forhandler. Der kan gå op til 7 dage inden point fra Clinique Smart Rewards-aktiviteter overføres til din konto. Hvis dine point ikke er overført til din konto inden for 7 dage, bedes du kontakte Cliniques kundeservice på tlf.: 80705500.
What happens to my Clinique Smart Rewards benefits and/or points if I return a product or if an order is cancelled?
Point fra annullerede ordrer eller varer, der returneres, vil blive annulleret. Hvis du blev rykket et medlemsniveau op og ordren efterfølgende annulleres, vil dit niveau blive nedjusteret.
Hvis det konstateres, at en ordre er opnået ved svigagtig handling eller øvrig handling, der overtræder de gældende Vilkår og betingelser for Clinique Smart Rewards, vil disse point og din medlemsstatus også blive annulleret.
How do I get my benefits?
Dine Clinique Smart Rewards særtilbud og point kan indløses på Clinique.dk ved køb. Du kan se de aktuelle tilbud (med værdikoder hvis relevant) under din personlige konto. Detaljer om events publiceres løbende.
Point kan kun indløses ved køb på Clinique.com med undtagelse af særlige onlineevents, events i butikker og VIP-events. Du skal være logget på din Clinique Smart Reward-konto for at kunne bruge dine point.
How do I receive my Birthday Gift?
Når du har fødselsdag kan du indløse din fødselsdagsgave på Clinique.com med din værdikode, som vil blive sendt til dig i løbet af din fødselsmåned, hvis du har angivet din fødselsdag under dine kontooplysninger. Du skal være logget ind på din Clinique Smart Rewards-konto for at indløse din fødselsdagsgave. Der er en begrænsning på en fødselsdagsgave pr. medlem pr. år, og fødselsdagsgaver kan ikke overdrages, byttes eller returneres.
How do I get my Free Full-Size products?
- Når du har optjent 250 point er du berettiget til et gratis fullsize-produkt med en værdi op til 26 kr. ved køb på Clinique.dk. Du vil modtage en e-mail, når du kan indløse din bonus. For at indløse din bonus skal du logge ind på din Clinique Smart Reward-konto, vælge et produkt på din side og lægge det i din kurv. Hvis du ikke indløser din bonus inden din årsdag, vil tilbuddet udløbe.
- Når du har optjent 350 point er du berettiget til et gratis fullsize-produkt med en værdi op til 36 kr. ved køb på Clinique.dk. Du vil modtage en e-mail, når du kan indløse din bonus. For at indløse din bonus skal du logge ind på din Clinique Smart Reward-konto, vælge et produkt på din side og lægge det i din kurv. Tilbuddet skal indløses inden din årsdag, hvorefter dine point nulstilles og tilbuddet udløber.
How do I complete my Complimentary Consultation online?
Gå til Chat med en onlinekonsulent på Clinique.dk og start en livechat:
http://www.clinique.com/customer-care/our-online-consultants
How do I receive free shipping on clinique.com?
- Levering ved køb på Clinique.dk er gratis for alle Clinique Smart Rewards-medlemmer. Du skal blot vælge "Fri levering" ved betaling og være logget ind på din Clinique Smart Rewards-konto.
- Ekspreslevering på Clinique.dk er gratis for Clinique Smart Rewards-medlemmer på niveau 3, Genius ved køb over 75 kr. Du skal blot vælge "Ekspreslevering" ved betaling og være logget ind på din Clinique Smart Rewards-konto.
What are Early Access and Preview benefits?
Fra tid til anden vil Clinique Smart Rewards-medlemmer få mulighed for at købe udvalgte produkter, inden de officielt kan købes. Medlemmer modtager en e-mailinvitation, når disse tilbud er tilgængelige. Medlemmer skal logge ind på deres konti for at få glæde af de eksklusive tilbud. Tilbuddene er tilgængelige i et begrænset tidsrum og så længe lager haves.
What is my special Anniversary Gift? How do I redeem my Anniversary Gift?
Jubilæumsgaver er udelukkende til niveau 3, Genius-medlemmer. Når du har jubilæum kan du indløse din jubilæumsgave på Clinique.dk med din værdikode, som vil blive sendt til dig i løbet af din jubilæumsmåned. Du skal være logget ind på din Clinique Smart Rewards-konto for at indløse din jubilæumsgave. Der er en begrænsning på en jubilæumsgave pr. medlem pr. år, og jubilæumsgaver kan ikke overdrages, byttes eller returneres.
Do my points and points benefits expire?
Ja. Point udløber på din årsdag, hvor de nulstilles.
Dine medlemsfordele afhænger af antallet af point, du har optjent. Dine point kan bruges på Clinique.dk, og de udløber på din årsdag.
Do my tier status and tier benefits expire?
Dine medlemsfordele er gyldige så længe du befinder dig på et bestemt niveau. Hvis du rykker et niveau ned, ændres dine medlemsfordele i overensstemmelse hermed.
Efter det første år nulstilles dine point, og du begynder optjeningen på ny. Mens dine point nulstilles hvert år på din årsdagen, bestemmes din medlemsstatus af antallet af point, du har optjent i det forudgående medlemsår. Din niveaustatus gælder i det år, du kvalificerer dig til niveauet, samt det efterfølgende år. Herefter skal du optjene tilstrækkelige point til at kvalificere dig til det pågældende niveau hvert år. Hvis du fx kvalificerer dig til niveau 2, Brilliant, i dit første medlemsår, vil du bevare statussen i løbet af dit andet medlemsår. Hvis du optjener mindre end 250 point på produkter og aktiviteter i løbet af dit andet medlemsår, rykkes du ned til niveau 1, Smart.
Can Clinique Smart Rewards be terminated?
Ja. Vi forbeholder os retten til helt efter eget skøn at annullere, ændre, begrænse eller afslutte Clinique Smart Rewards eller dele af bonusprogrammet på et hvilket som helst tidspunkt uanset årsag og uden varsel, selv om sådanne ændringer kan påvirke værdien af optjente point og fordele og/eller muligheden for at indløse optjente point og fordele.
Can my membership in Clinique Smart Rewards be terminated?
Clinique kan efter eget skøn opsige et medlem uden yderligere anledning, herunder, men ikke begrænset til, enhver manglende overholdelse Clinique Smart Rewards' Vilkår og betingelser og/eller de gældende Vilkår og betingelser for Cliniques hjemmeside.
How do I terminate my Clinique Smart Rewards membership if I no longer wish to participate?
Hvis du ikke længere ønsker at være medlem af Clinique Smart Rewards, kan du framelde dig under din konto på Clinique.dk eller ved at kontakte Cliniques kundeservice på tlf. 80705500.
How do I update, modify or withdraw my account information?
Du kan opdatere dine oplysninger under din konto på Clinique.dk.
What do I do if I forget my password?
Du kan nulstille din adgangskode på clinique.dk ved at vælge 'Har du glemt din adgangskode?' på loginsiden.
Do my points and benefits have any cash value?
How do I manage my Clinique email communications?
Du kan angive, om du ønsker at modtage nyhedsbreve under dine kontoindstillinger på clinique.dk, og via linket nederst i nyhedsbrevene. Nyhedsbreve fra Clinique indeholder nyheder om de seneste look, produktnyheder, trends, tilbud og meget mere. Selvom du framelder nyhedsbreve fra Clinique, vil du fortsat modtage transaktionsrelaterede e-mails (dvs. din fødselsdagsgavekoder etc.) tilknyttet din Clinique Smart Rewards-konto.
Har du stadig spørgsmål? Kontakt Clinique via e-mail eller telefon: 80705500.